Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 15:04   #306
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er enig i at svaret mitt var lite nyansert. Men jeg mener helt ærlig at dersom husholdningen som helhet har en arbeidssituasjon som gjør at absolutt alt var ferier, fridager, samtaler etc fremstår som helt umulig, bør man alvorlig se om man kan endre på et eller annet. Uten at jeg skal gi fasiten for hva "et eller annet" er.

Problemet er at skolen (og bhg) krever mere fri enn det foreldrene har krav på fra sin jobb. Fra et samfunnsøkonomisk punkt må noe gjøres. Samfunnet er ikke tjent med at halvparten av alle som har barn i småskolealder og bhg-alder reduserer stillingen sin. Derimot kan man gjøre noe med disse plandagene som skaper et problem for mange. Det er et spørsmål om hvordan man organiserer seg. Noe som kan gjøres på andre måter enn per idag.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat