Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-17, 16:23   #61
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For de introverte

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Joda - jeg sier bare hva teorien mener jeg da - Vi er jo sosiale vesen som selvfølgelig er tilpassingsdyktige - og jeg mener så bestemt at JTI (atlså Jung) er slik at man kan forandre seg - så man kan få en annen "høyrehåndsrefleks"

Sånn om at Ekstorverte er så himla fremelsket synes jeg er irriterende - selv om jeg er superekstrovert selv. Jeg er glad for at ikke alle er ekstorverter - da hadde verden vært et innmari slitsomt sted å være på.

Jeg synes det er snarere tvert imot, altså at introverthet er veldig fremelsket.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat