Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-17, 04:21   #31
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vranglære til uskyldige små barn

- Du kan få mark i magen av å spise tuppen på banana.
Eg var godt voksen før eg blei konfrontert med at eg alltid skar bort og kasta begge tuppane på alle avlange grønnsaker, som banan, agurk, gulrot osv. Eg er framleis motvillig til å spise tuppane, sjølv om det ikkje gir meining at marken bare bur i tuppen på grønnsaken. Vi er sju søskenbarn med sterk motvilje mot å spise tupper.

Og eit par som kanskje kjem meir i kategorien feilslutninger barn gjer:

Det ringer på døra like før vi skal pusse tennene.
Ungen (4): Vi må skynde oss å pusse tenner, nå kommer Karius og Baktus!
Dei neste vekene: Ringer ikke Karius og Baktus på døra når de kommer?

Storesøster (6): Eg håper babyen blir ein gutt, for då får eg både lillebror pg lillesøster.
Lillesøster (4): Det er urettferdig! Eg vil ikkje bli storebror. Eg vil bli storesøster!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat