Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 14:21   #35
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den frivillige redningstjenesten og dugnadsåndens betydning i samfunnet

Jeg synes helt klart at man må ha lov til å prioritere det som er mest interessant. Så lenge man viser en viss interesse for det andre også.

Når jentene mine har teaterhelger så kan jeg glatt se hver forestilling (3-4 pr helg), mens fotballkamper ser jeg altså et pent lite utvalg av. Til gjengjeld vet de at jeg bruker ganske mye tid ved datamaskinen på organisering som fører til at de faktisk kan spille fotball og reise på cuper og jeg tror at de forstår den prioriteringen.

Og ja, jeg kan glatt være hjemme i hagen eller sitte hjemme med en bok mens en av jentene spiller fotballkamp. Er det ikke min tur til å kjøre så slapper jeg helt av.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat