Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-18, 14:28   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.565
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KLM/Delta eller Icelandair til Minneapolis?

Jeg var på Island med Icelandair nå (kom hjem i går), og det var min desidert verste opplevelse med et flyselskap. Nå er jeg veldig uerfaren med flyvning, så det sier i grunnen lite, men svigermoren min sier det samme og hun har jo vært over hele verden. KLM var utvilsomt bedre da jeg fløy med dem, men det var i 2016. Det kan jo også være tilfeldig, jeg har bare flydd en gang med hvert selskap.

På Keflavik gikk alt ekstremt sakte, så der ville jeg hatt veldig god tid i hvert fall. Vi var der 2,5 time før avgang, og kom oss ikke til gaten før 15 minutter før boarding, uten at vi hadde somlet bort noe tid.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat