Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-18, 15:20   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: KLM/Delta eller Icelandair til Minneapolis?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva var det som skjedde da?

Jeg har opplevd å være stuck på Keflavik i timesvis. Da var vi første fly ut fra Boston etter at flyplassen hadde vært stengt pga. snøstorm ganske lenge. Flyet var 12 timer forsinket. Så å si alle på flyet brukte Keflavik som hub, men Icelandair hadde ikke tatt hensyn i det hele tatt. Så de var helt uforberedt da nesten samtlige på flyet måtte få billetter videre. Litt sånn himmelfalne: Hva? Skal alle dere VIDERE? Eh, øh ... hvordan fikser vi DET, da. Jeg kan le av det nå, 21 år senere, men der og da var det rimelig frustrerende.

De hadde omdirigert vårt sene direktefly til å gå via Stockholm, plutselig, altså drøye to timer ekstra flyvning. Legg på to timers forsinkelse, så ble det en riiimelig lang tur for to barn.

Jeg hadde ikke blitt så veldig sur hvis vi hadde fått mulighet til å booke oss vekk da de endret flyet fra direktefly, dvs. fått beskjed, men jeg ble ikke direkte mannevond før de mente at vi ikke hadde rett på kompensasjon fordi det var under to timers forsinkelse. Det var fem timer (på natta!) forsinkelse fra det ankomsttidspunktet vi hadde betalt for.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat