Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 09:05   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liggeunderlag - oppgradere til oppblåsbart?

Jeg har Exped DownMat, oppblåsbart og dunfylt. Og FOR en forskjell! Den er fantastisk å ligge på. Mannen som har ryggproblemer foretrekker ofte dette framfor gjesteseng/sovesofa der vi er på besøk. Og dunfyllet gjør det utrolig deilig og lunt å ligge på. Overflata er matt, så du sklir ikke av. De veier lite og tar liten plass i sekken. Dyre ja, men langt på vei beste investeringa av alt friluftsutstyret jeg har.

Sist jeg var på hallovernatting på idrettstilstelning med en av ungene var det en mor som hadde tilsvarende underlag men med syntetisk fyll, Exped SynMat, og hun var også veldig fornøyd. De eldre barna hennes har vært aktive idrettsutøvere i mange år, og reist land og strand rundt for å konkurrere, og har prøvd alt mulig av underlag og luftmadrasser, både tykke og tynne, og konkludert med at disse underlagene er det som funker aller best, også på gulv i idrettshaller o.l. Dumme meg hadde, uvisst av hvilken grunn, med luftmadrass. Den ble veldig kald i løpet av natta, og strengt tatt ikke særlig behagelig. Aldri mer, neste gang tar jeg heller liggeunderlaget.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat