Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-19, 18:31   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Jeg legger ned setet når jeg skal sove, og det vil jeg ofte på morgenfly. Titter bak meg og legger det ned forsiktig. Ville sikkert ikke lagt det ned om det satt en gravid dame der med baby på fanget, men det har aldri skjedd. Det går fint å bruke brettet likevel, er min erfaring.

Først til mølla på armlener, tror jeg, eller litt gi og ta. Har noen tatt det først, så er det ikke armlene igjen til meg. Greit nok.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat