Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-08, 21:41   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing av trapp: hva male trinnene med?

Opprinnelig lagt inn av Frida, her.

Vi har malt trinnene og hele trappen hvit.Har malt med gulvmaling og jeg var redd trappen skulle bli glatt, men det ble den ikke.

Vi har vært gjennom samme prossessen som dere skal.Vi har fjernet teppe og fjernet det av eikelisten som ble for høyt.Har også tettet trinnene.Resultaten ble utrolig fint så bare gled deg

Har du bilde av din trapp? Og eikelista er fryktelig hard har mannen funnet ut når han skal ha av den øverste forhøyede biten. Nå har jeg kjøpt interiørbeis i fargen mokka til trinnene. Skal ha to strøk med dette, og så 2-3 strøk med silkematt lakk oppå for å få det slitesterkt. Skal ikke bli så glatt det heller i forhold til halvblank og blank lakk. Trappa skal vi ellers ha eggehvit.

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Oxan gulvmaling evt. med sånn sklilist på kanten

Den typen maling anbefalte mannen i butikken også om jeg bare skulle male trinnene uten å gjøre noe mer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat