Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 21:36   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du prioritert til nytt kjøkken?

Jeg har valgt bort overskap til fordel for en hel kjøkkenvegg og kjøkkenøy.
Jeg har valgt skuffer i sokkel samt smulelist til sentralstøvsuger for å enkelt kunne få vekk smuler etc. Prioritert skuffer i alt foruten kjøkkenveggen, og insisterte på sjalusiskap.

Kjøkkenet er akkurat montert i nytt hus, men jeg overtar ikke før om snaue 3 uker, så jeg har ikke fått bruke det enda, men gleder meg veldig. Jeg har også valgt bort ventilator på vegg/i tak og gikk for en Bora platetopp med integrert vifte. Som en som er veldig glad i vin har jeg integrert et lite vinskap i innredningen også, med plass til 12 flasker. Jeg har to ovner, en stekeovn med mulighet for damp etc. og en kombiovn som kan fungere både som vanlig stekeovn og mikro. Oppvaskmaskinen er plassert på øya i direkte nærhet til både kildesortering og vask. Jeg har også mange stikkontakter, på øya en nedfelt kontakt med 4 uttak hvis jeg ikke husker feil.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 06DD6463-1A89-40DB-9DE0-266B26A0B778.jpg (11,0 KB, 378 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat