Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-19, 12:46   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Danmark i sommer

Ja, er forberedt på mye Dana når det er Dana cup. Har minst ett, trolig to barn som skal delta i cupen. Får se litt an hvor mye det blir av andre ting akkurat den uka, det må jo tilpasses kampoppsett og timeplan. Men må i alle fall finne på noe med den av mine tre som ikke er fotballspiller/-interessert. Vi er ikke veldig opptatt av fornøyelsesparker, og liker best hyggelige små byer og natur, men Tivoli synes jeg er fint, og ser for meg at vi tar et par dager i København på ett eller annet tidspunkt ja. Ser for meg kanskje ei uke i et feriehus et annet sted i Danmark (ble inspirert av Fyn her nå), et par dager i København, kjøring oppover Sverige, med et par overnattinger der, på et fint sted, også besøke familie og kjente i Sør-Norge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat