Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-19, 10:08   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøffelprodukter - hvor bruke?

Gi det videre. Det gjorde jeg med min trøffelolje. Jeg syns trøfler i stor grad lukter og smaker dårlig ånde. En eneste gang har jeg fått det og likt det, og det var skivet trøffel over en pastarett. Der ga det rette umamismaken. Men ellers? Brekker meg. Ser ikke noe poeng i å lære meg opp til å like noe som tross alt, i den store sammenhengen, er lett å unngå. På bellkurven er trøffelen godt over høyden nå, tipper den blir erstattet av noe annet snart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat