Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-19, 09:53   #484
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men man trenger jo ikke lese om friidrett for å få med seg denne familien. De klæsjes utover en hver forside og snakker om alt fra barneoppdragelse til dietter, samliv og alt annet de ikke har greie på. Hadde de nå enda vært begrenset til sportseksjonen!

Jeg er rett og slett ikke interessert i et dypere blikk inni en familie som ikke interesserer meg, og jeg skjønner ikke at deres privatliv skal brettes ut bare fordi de løper fort. Det er litt det samme som at enhver person som har vært på TV en halv gang skal snakke om noen de har mistet, en depresojon, en mobbehistorie eller noe annet som kan brettes ut. Jeg er så lei!

(Helt greit at du ser på det altså, Blondie, ikke meningen å gi deg noe ansvar her. Det bare rant over)

Jeg er også her. Jeg er rett og slett ikke interessert i å få et nyansert bilde av en familie som ikke interesserer meg. Jeg regner jo med at det er mye mer ved dem enn det som framstilles i tabloid presse, noe annet ville være rart. Men det fascinerer meg ikke. Idrett kan være spennende å se på, men jeg er lite opptatt av utøvernes privatliv, barndom, familieforhold og hva de har ofret for å nå toppen, og er heller ikke spesielt interessert i trening og løping som fag. Det blir på samme måte som "Gåten Ordrerud". En hel masse greier der som ikke er kommet fram i media, men jeg har ikke behov for å vite noe som helst om saken, siden den ikke interesserer meg. Jeg er ikke engang spesielt nysgjerrig på hva som egentlig skjedde, om de en gang finner ut av det, langt mindre alle detaljene og teoriene. Men det kan være andre menneskers livshistorier, som dreier seg om helt andre ting, som jeg kan finne på å la meg fascinere av. Men ikke idrettsfolk.

Og som deg er jeg heller ikke interessert i de personlige tragediene til alle kjendisene.

Men heldigvis velger man hvilke serier man ønsker å følge, og jeg skjønner jo at det er mange andre som lar seg fascinere.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå