Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 14:13   #55
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg titter stadig på finn, og kom i dag over et hus hvor jeg så på pris, beliggenhet og størrelse, og spurte meg selv (høyt) "Hva er feil med det husegt da, tro?"

Byggeår 1970 ga en viss indikasjon sammen med teksten " jevnt vedlikeholdt, men står foran en del modernisering". Bildene... "jeg måtte definitivt gjort noe med den stua asap". "Forresten, kjøkkenet før stua, ser jeg." "Forresten, med alt jeg ville følt behov for å gjøre er det ikke billig lenger. Like greit vi ikke ser på hus, egentlig."

Men i tråd med det dere skriver om i de siste innlegene her, så føler jeg ikke for å legge ut link. Dette er ikke "åpenbart tvangssalg", men likevel, noen BOR jo i det huset. En eller annen antatt tenåring bor på det rommet med fotballsjerf og playboyhåndkle(?) på veggen.

Men jeg lar meg nå underholde av bildene likevel.

Det gjør jeg også, og jeg kan fint rope på mannen for at vi kan humre litt foran pc-skjermen. Ikke så pent det heller, men vesentlig bedre enn å publisere "til spott og spe-bilder" der man kan risikere at eier eller hans/hennes bekjente kommer innom og ser at hjemmet/eiendelene/smaken regelrett latterliggjøres.

Fadese er ikke aktiv