Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-15, 11:14   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Idiotforsikring" på mobil til barn

Den eneste ipaden eller telefonen mine har ødelagt har vært min ipad. Begge de store har hatt ipad mini i 2-3 år nå uten noen uhell og telefoner har også klart seg bra. Så her er det ikke aktuelt med sånn forsikring, jeg ser ikke for meg at det kommer til å lønne seg dersom vi skulle forsikret alle dingsene deres.

Vi har visse regler for bruk og de må ha på deksel. Og de vet godt at dersom det knuser, så kan jeg ikke bare dra på butikken og kjøpe ny. Så jeg håper at det lærer dem å være forsiktige.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat