Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-16, 09:47   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som ødelegger

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Om jeg hadde mistet et glass så det knuste, hadde jeg gitt beskjed om det, men regnet med at de kalkulerte med en viss svinn på glass. At det skal være svinn på lamper er litt mer enn det man må regne med.
Og stolen ser ut til å ha tyngdepunktet lavt nede, så at den skal velte ved et uhell er det etter min menning rimelig liten sannsynlighet for.

OK, men da er jo ditt utgangspunkt at barnet gjoirde det med vilje, at foreldrene har oppdratt barnet sitt dårlig og burde holdt ham hardt i hånden. Det er jo noe ganske annet enn det som blir presentert i artikkelen, og som er utgangspunktet for hvorfor jeg er uenig. Hvor lett stolen er å velte, hvor mye med vilje det egentlig var etc. etc. er ting vi strengt tatt ikke kan vite noe som helst om, så sant vi ikke var til stede. Alt blir jo spekulasjoner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat