Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-20, 12:28   #2
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere med ryddige hus - deres beste tips

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg vil ha et ryddigere hjem, men vet ikke hvordan.

Teorien kan jeg jo, kvitte seg med ting, og legge alt på plass. Og de få gangene vi har det strøkent, tar det jo omtrent ikke noe tid å støvsuge eller vaske! Men hvordan holde det slik året rundt?

Det aller viktigste er å kvitte seg med ting er min erfaring. De tingene som blir liggende og flyte har ikke fast plass av en grunn i mitt hus i alle fall. Heller sjelden at ting som har en plass ikke legges tilbake ganske raskt (av meg i alle fall, noe mindre av mann og barn).

Jeg finner mye inspirasjon på Youtube ved å følge kontoer som har en minimalistisk profil, ikke at jeg helt sikter på det personlig.
Også må man bare begynne/holde på litt hele tiden. Det blir for stort for min del å ta sånne store jafs av type Kon Mari. Men å ta en skuff, et skap, en horisontal overflate etc er overkommelig.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat