Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-18, 10:03   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Symaskin til 9-åringen?

Vi har nettopp kjøpt en Singer Start til vår 11-åring. Hun har ikke fått prøvd den enda, så jeg kan ikke si så veldig mye om den. Den har helt basic funksjoner, som rettsøm, sikksak, knapphull etc, ikke noe fancy, men ser ut til å være enkel i bruk. Har en av de enkleste Singer-maskinene selv (ligner mest på den som nå heter Singer Tradition), som jeg kjøpte for mange år siden, til enkle syjobber. Den har fungert knirkefritt, og måtte trå til da mamma sin superfancy maskin, som hun tok med seg fordi min ikke var bra nok, sviktet da hun skulle justere bunadene til ungene. Min gamle traktor greide jobben helt fint.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-10-18 kl 10:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat