Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-06, 20:08   #6
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teofelias musikk-quiz

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det noen som orker mer quiz? Her kommer den eneste som jeg kan svare riktig på, slik det ser ut til nå:

  1. Hey Charley I'm pregnant / and living on 9-th street
  2. Come a little bit closer / Hear what I have to say / Just like children sleepin / We could dream this night away.
  3. Are you blind when you're born? Can you see in the dark? / Can you look at a king? Would you sit on his throne? Jellicle song for jellicle cats, fra Andrew Lloyd Webber's Cats
  4. I am not in love / But I'm open to persuasion / East or West / Where's the best
  5. It's a little bit funny this feeling inside / I'm not one of those who can easily hide Your song, Elton John
  6. Let us be lovers we'll marry our fortunes together / I've got some real estate here in my bag
  7. Det finnes skip som i den mørke natt / stille glir forbi hverandre / Men vi var sjeler på den samme kurs / som ingen makt kunne forandre.
  8. Some boys kiss me, some boys hug me / I think they're O.K. / If they don't give me proper credit / I just walk away
  9. Ticking away the moments that make up a dull day / You fritter and waste the hours in an offhand way
  10. I met my love by the gas works wall / Dreamed a dream by the old canal

Hjelpes, jeg som kan så mange sanger, og så klarer jeg ingen ting her.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat