Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-18, 16:16   #831
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har ikke Yssen har vært i veldig mange konflikter med påfølgende sykemeldinger?

Jeg synes det blir vanskelig å sette den type føringer som hun (Yssen) gjør her. Dette betyr ikke at jeg synes at oppførselen til Giske er ok. Men samtidig, det er vanskelig hvis arbeidsgiver skal gjøre seg til dommer og utøve sanksjoner. Dette er ingen arbeidsgivere rustet for.

Hun har vært i en konflikt med Gerd Liv Valla. Hvor det i ettertid er liten tvil om at Gerd Liv Valla ikke hadde oppført seg etter boka i det hele tatt, og at I. Yssen varslet. I denne saken er hun tillitsvalgt og snakker på vegne av de hun er tillitsvalgt for. Jeg synes det er ugreit komme med slike hentydninger om at hun har vært i MANGE konflikter med påfølgende sykemelding tidligere. Unødvendig og bare egnet til å gjøre det vanskeligere for folk å varsle.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat