Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-13, 22:43   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette klær til bruk i bhg

POP sin er dress med utakbart fleecefor er vel den eneste dressen min sønn så langt har slitt hull på, så om dette er "veldig slitesterkt" trenger han sikkert armeringsstål.

Ingenting holder ham tørr når han bader, jeg har til tider sagt at da må han ha dykkerdrakt... og konkludert med at våtdrakt sikkert er like greit (for våt blir han uansett, med våtdrakt i det minste ikke kald. I praksis betyr det utelukkende ull innerst, sånn siden å faktisk sende ungen i bhg i våtdrakt ikke er så aktuelt. Ikke dykkerdrakt av type tørr-drakt heller...)

Av vinterdresser funker reflex sine godt for oss. Nå i år prøver vi kapp ahl sin serie av parkdresser, kax eller hva en heter, så langt har det fungert bra i alle fall. Men badere blir våte. Når støvlene er våte inni, så kan jeg ikke forvente at strømpebuksa er tørr. Og klarer de få vann ned gjennom halsen, ja da blir genseren våt også. Og sånn går nå dagene...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat