Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-20, 15:53   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et filosofisk spørsmål om julen

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Det var jo det man leste i barnebøker, man sto opp og VIPPS var julen der, med magi og reinsdyr. At mor var utslitt var liksom gjemt litt mellom linjene. Ikke rart man får sjokk når man innser at den magien man trodde fantes egentlig heter «dødssliten mamma».

Haha, ja. Men jeg elsker å være den mammaen da. Mine unger får egentlig en kvalmende julete jul, for de får alt det jeg ikke fikk. Og jeg tenker hele tiden hvor takknemlig jeg er for at jeg har både mentale og materielle ressurser til å gjøre det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat