Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-14, 07:25   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om brodering

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hver av blomstene er 9-12x9-10 cm og kartet over USA er 56x45. Det virker større enn de jeg fant på nettet, og de har heller ikke blomsternavnet, bare staten. Det er også et stort bilde av en rose som er 30x43. Jeg tenkte å ha annenhver rute med blomstermotiv og en fargeblokk, også ha det store kartet i midten, og på andre siden ha den store rosen i midten og enten ensfarget rundt, eller fargeblokkruter.

Tror du det blir behagelig og pent med et teppe med linlapper?


En blanding av 50% bomull og 50% lin er veldig behagelig å brodere på og det blir fint. Dette får du i ulike farger om du ønsker noe annet enn kritthvit bakgrunn. Resten av lappene og bakstykket kan være ren bomull.

Som vatt kan du bruke 20/80 vatt, 20% polyester og 80% bomull (VELDIG viktig å kjøpe skikkelig vatt, kjøper du billigvatt fra f.eks. stoff og stil kan dette ødelegge teppet ditt ved 1 vask!)

Tenker du å ha det som slumreteppe eller som ett sengeteppe?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat