Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-15, 13:17   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg startet litt på Sense8 i går, men den er seig synes jeg. Hvor mange episoder må jeg se før det er å lov å gi opp?

Vi har sett fire episoder nå, og jeg ser bare på trass i håp om at det skal løsne snart. Jeg syns ikke den er forvirrende, bare kjedelig. Også vet jeg ikke om jeg er veldig fan av så grafisk realistisk sex. Det ser ikke særlig delikat ut. Hårene rumpesprekker som dekker omtrent hele den digre TV-skjermen vår kan jeg dy meg for, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat