Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-18, 12:06   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en god speidersekk?

Vi får vente til vi får mer informasjon da, enn så lenge har jeg bare hørt det av en mamma i klassen hans som sa at det ikke passer at klassen drar på overnatting for da er det overnatting med speideren, og hun vet det bare fordi mannen sittet i speider styret, vi har ikke fått terminliste eller noe sånt enda

Siden vi bare har et par måneders erfaring med speider var det tøff start at han var på padling i kano denne uken, men de var to i hver kano og minst en av dem skulle kunne det. Og ikke noe krav om å ha med redningsvest, det hadde de. De padler en del kano "Storspeiderene" vet jeg, men vår var småspeider i fjor. Her er bare to grupper. 3+4 klasse og 5+klasse

Mellomste snakker om å ville begynne i så fall starter hun høsten i 3. Så har vi litt mer erfaring...

Beklager avsporing. Og tilbake på sekk så håper jeg den han fikk kan brukes en stund, basert på størrelse i forhold til skolesekken som er 30 liter så tror jeg ikke speider sekken kan være mer enn 35 max egentlig. Ikke sett noe merke på dem, det står bare nordea (og påsydd merket for den lokale speidertroppen)

Vi får se, til sommeren er det jo kanskje leir også? (i år fikk han ikke være med det var bare disse 5+ som skulle men vet ikke hvor ofte de har sånne storsamlinger? Men til en uke er den sekken hans for liten tror jeg)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat