Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-17, 21:08   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie i London

Jeg ville også dratt. Men har full forståelse for tankegangen. Jeg er ikke god til å la være å tenke på sånt selv. Men faktum er jo at ting kan skje hvor som helst når som helst.
Jeg har reist en del selv, og var blant annet i Istanbul på et tidspunkt det var noen tilløp til bomber der. Foreldrene mine har også reist mye, blant annet to ganger til Berlin det siste halvåret, da ikke så lenge etter terror der. Faktum er likevel at det nærmeste noen av oss har vært ift å bli rammet av et terrorangrep er den gangen faren min gikk fra jobben sin i et av departementene i Oslo sentrum 22. juli 2011. Han var nærmest midt oppi det hele og kom merkelig nok uskadet fra det.

Jeg forsøker tenke på det når jeg blir engstelig for å bli rammet av noe i utlandet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat