Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-14, 11:04   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinoff] Mat som barn kan lage

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva er forskjellen mellom ostesmørbrød og brødskive, bortsett fra at ostesmørbrødet har smeltet ost på?

Nei, hvis man hele tiden spiser brødskive med ost blir det selvsagt likt, men til vanlig varierer han jo påleggene. Hvis jeg hadde åpnet for at storebror lagde seg toast og han hadde likt det veldig godt hadde han
1) spist mye mer enn han ellers ville gjort
2) tatt på mye mer ost
3) og da bare fått ost som pålegg totalt sett og i stor mengde

Det ville totalt sett blitt et altfor kaloririkt mellommåltid slik jeg ser det, og han ville antagelig ikke vært sulten igjen til middag heller. Jeg synes i det hele tatt ikke man trenger kosemat eller middagslignende mat som mellom-måltid. Hvis man er sulten, kan man spise helt ordinær mat, og er man ikke sulten trenger man ikke mat.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat