Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-14, 11:18   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinoff] Mat som barn kan lage

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er enig i at man kanskje spiser mer når osten er smeltet, men så lenge det ikke går i ostesmørbrød hver dag her i gården, ser jeg ikke helt problemet med at de lager det en gang eller to i uken. Ostesmørbrød kl. 14 er ingen hindring for matlyst til middag kl.17.00 her i gården, i alle fall. Og så merker jeg at det sitter langt inne å tenke på kalorier når det gjelder ungene. At vi ikke har godteri og is tilgjengelig på hverdager (eller at det ikke er lov til å ta om vi skulle ha det i skapet ) er nå en ting, men at jeg skal bekymre meg for hvor mye kalorier de får i seg av vanlig mat, det merker jeg at sitter langt inne.

Nå var det vel snakk om generelt, ikke nødvendigvis 1-2 ganger i uka.

Jeg teller selvsagt ikke kalorier for barna (ikke for meg selv heller), men jeg er opptatt av at de ikke stapper innpå store mengder kaloririk mat de ikke trenger ja. Det går like mye på vanen. De får ikke ta ubegrenset med rømme, yoghurt etc heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat