Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-18, 07:11   #6
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny android mobil til tenåring

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hold deg langt unna den Molly linker til er mitt råd. Den hopper inn og ut av nett, den slutter plutselig å lade, den avviser folk som ringer og hvis de kommer igjennom så er det bare så mye bakgrunnsstøy at du ikke orker å høre, og er det ikke det så hører ikke de i andre enden deg. Ikke finner de feilene når du leverer den inn heller. De mest idiotiske 5000 kronene noensinne brukt tror jeg.

Hm....Det kan jo vere at du har vore veldig uheldig med akkurat din telefon.
Eg kjøpte compact-versjonen av denne som bursdagsgave til mannen for ca 6 mnd sidan og han er veldig fornøgd med sin.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat