Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-10, 20:06   #85
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Jeg kjenner flere som har sprøytet inn både botox og restilane i fjeset, og det funker sikkert. Men jeg har inntrykk av at når man først har tatt et inngrep, så er veien kort til enda et også. Oi, nå ble jeg kvitt rynkene i panna, men hva med de på kinnet? Og puppene skulle jo også hatt litt utfylling. Men nå ser jo overarmene mine veldig så slappe ut, må nok fikse på dem også. Og den magen, den skulle jeg også ha gjort noe med. Og så har vi det gående...

Jeg tror jeg holder meg til rynkekremer jeg, og nyttårsforsettet mitt er å få mer søvn hver natt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat