Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-18, 21:35   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk når det ikke måkes

Garasjen er for liten til bilen vår. Men stubben jeg måker er rett utenfor garasjen, altså det strekket jeg uansett hadde trengt å ha for meg selv om jeg skulle kommet ut av garasjen om jeg skulle brukt den. Men da må fåglarna vite hvor jeg skulle lagt all snøen, huken mellom garasje og vei er nå det eneste stedet jeg kan gjøre av snøen uten å legge den på naboens grunn, eller bære den lange veier.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat