Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-17, 13:46   #143
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix: The Crown

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Prinsesse Margaret er jo en veldig fascinerende karakter, egentlig.

Nja, njei, jeg vet ikke helt? Altså, jeg syns jo det er helt fryktelig hjerteskjærende å ikke få lov til å gifte seg med den man vil, og å ikke ha de samme frihetene som alle andre. Samtidig så syns jeg hun fremstilles som en temmelig vanlig priviligert overklassedame i serien. Som selvsagt har problemer ingen av oss andre har, men som samtidig elsker tittelen sin, privilegiene sine, og oppmerksomheten alt dette gir. Samt rommet for å kunne sjokkere. Det er litt som Märtha-prinsesse-er-jo-navnet-mitt, egentlig.

Hun er fascinerende fordi hun evner å skape mye drama rundt seg selv, men jeg syns egentlig nesten alle de andre er mer fascinerende og har (i serien) en mye mer sammensatt personlighet, og mer sammensatte problemer og utfordringer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat