Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-16, 17:00   #33
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katteomplassering - veldig dårlig timing

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Selvfølgelig gjør man det og av og til er det både det riktige og etisk korrekte. Slike som deg bør stappe innpå med bolle og holde kjeft, heller enn å legge stein til byrden for folk som tar ansvarlige valg. Dersom du VIRKELIG hadde ment det du skriver hadde du selv hentet kattene for egen regning. Noe annet kalles dobbeltmoral!
Av og til må en spade kalles en spade!

Jeg håper det løser seg for deg, men det er trått å få omplassert katter.
Døde dyr lider ikke og det er VI som sørger, ikke de.

Er det mulig at kattene kan få bli i huset? Skal det selges eller leies ut? Hva med å leie det ut til noen som også kan ta seg av kattene?

Nå fikk jeg nettopp beskjed om at mammaen til halvsøsknene til jentene kanskje vil ha den eldste katten. Det hadde i så fall vært helt supert.

Ang. huset så vet jeg ikke. Det er min far og stemor som eier det, og de har ikke bestemt seg for om de skal selge eller leie ut.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat