Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-18, 10:11   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lov om aktivt samtykke - hva tenker FP?

Veldig vanskelig dette her. Jeg syns vel at det kan være lurt å faktisk spørre når det er en ny partner/tilfeldig sex. Og at det kanskje burde være mer normalt både å kunne snakke/spørre om slikt. Men derfra til at det burde være en lov er det et ganske stort skritt. Jeg ser for meg at en slik lov uansett ikke ville endret så mye, det ville jo i stor grad vært snakk om ord mot ord uansett. Og uansett hva som ble sagt før akten, så skal man jo også kunne trekke et samtykke underveis.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat