Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 19:53   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dyr bh?

Fniser litt av ulvefar

I butikk i Norge er det helt normalt å måtte betale 8-1200 for en bh av god kvalitet i en størrelse som passer (70G er knappest så er å få i de dyre butikkene engang). Etpar truser som matcher og svops er man oppi 2000. Det er dyrt! Men minimum 7-800 for en grei bh, jada, det har jeg betalt i alle år uten å bli sjokkert av det.

Da jeg oppdaget bravissimo ble det plutselig flere bh-er i skapet siden det er stort utvalg i min størrelse, og slett ikke så ille pris, og hvertfall da jeg oppdaget ebay (ebay.co.uk har MASSE utvalg uten at det koster skjorta, selv om man må shoppe litt rundt for å få truse og bh som matcher, kanskje fra to forskjellige selgere).

Og!!! Du TJENER faktisk penger på å dra til London og kjøpe bh-er i Bravissimo-butikken, sett i forhold til prisen du måtte betalt i Norge. Faktisk tjener du ENDA mer penger dess flere bh-er du kjøper på en sånn tur (og de pengene kan du da bruke til tant og fjas på turen, siden det er "bonuspenger" )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat