Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-18, 17:39   #193
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Herlighet, jeg trodde det var en spøk da jeg så tittelen på tråden, også ser jeg at den er over ET ÅR GAMMEL!

Anyhu... Her er HEF-datoene i Telemark: https://human.no/fylker/telemark/art...onfirmasjoner/

Hvis datter her i huset skal konfirmeres, blir det nok human-etisk. Hun har vært på kristen sommerleir og vinterleir, og er MEGET klar i talen om hva hun mener om den saken. Og det blir nok ikke flere gjester enn at vi får plass rundt bordet i stua. Hvor langt ut i slekta går dere som snakker om 50 gjester? Jeg tenker foreløpig 14 gjester. Bestiller og kjøper litt mat, fikser litt sjæl og får konfirmanten selv til å bake et par kaker, tenker jeg. Tenker at jeg skal begynne å tenke på saken når vi runder jula 2019.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv