Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-18, 19:40   #1
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Konfirmasjon uten konfirmasjon?

Vi har ikke døpt barna våre. Eksmannen min er ateist og medlem av HEF. Jeg er med i statskirka, men er vel helst noe agnostisk-aktig, i hvert fall ikke kristen.
Vi hadde meldt eldste opp til humanetisk konfirmasjon kommende vår. Men nå har hun spurt om hun virkelig må ha konfirmasjonsundervisning. Hun spiller trombone og går på malekurs, og har mye mer lyst til å bli med i ytterligere ett korps (helst to ) og bruke fritiden sin på dét.

Jeg er ikke så konvensjonell av meg, og synes igrunn argumentene hennes gir mening. Nå virker det som hun også har overtalt sin far, så, da blir det sikkert sånn da. Jeg synes den ungen fortjener en skikkelig fest, hun er så fin og god.

Noen andre som har gjort dette?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat