Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-16, 22:18   #14
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fantasylitteratur - tips?

Jeg er enig med de andre her, men tror du er for seint ute for Rothfuss, og helt garantert for Gaiman og Pratchett. ()

Du kan nok ganske sikkert overføre noen av tegneserietipsene mine til denne, det er kanskje større sjans for å treffe smaken uten å gi ham noe han har lest fra før? Y: The last man, eller Saga, kanskje? Fables?

Ellers stemmer jeg helhjertet med i anbefalingen av Ravneringene av Siri Pettersen, som er en del nyere, og ofte plassert i barne- og ungdomsavdelingene. De kan det hende han ikke har lest. Eller en mer obskur storfavoritt: Fotnoter. Ariel Footlights forhistorie av Silje Fretheim. Den er nok litt vanskeligere å få tak i, men god.

Jeg er også veldig begeistra for hele Peter Grant-serien til Ben Aaronovich. Begynn med Rivers of London.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat