Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-15, 23:14   #71
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Det serveres det som serveres ferdig med det. Eneste vi gjør er at alt serveres hver for seg, da er det alltids noe en kan spise, og alt bør smakes på i alle fall. Minstemann må til og med ha en egen tallerken til hver ting han spiser, men det blåser jeg i så lenge han spiser det som serveres. Enkelte ganger er det en ting en av ungene (eller kresen mann) ikke spiser, men da er det nok av annet på bordet de kan spise. Mannen blir kjempeglad hver gang jeg serverer fiskeboller (som ikke er så ofte). Da spiser han masse poteter, saus og grønnsaker og nødig nok en liten fiskebolle. Ungene elsker det da. Enten får de spise det som serveres, hvis ikke får de lage maten selv. Greit nok at de kan få bestemme av og til hva vi skal ha, men skal jeg lage mat så lager jeg det jeg gidder og som passer å få til den dagen. Men alt serveres i hver sin kjele eller skål. Kun kyllingfrikase lages i en gryte og serveres ris ved siden av. Der spiser alle alt selv om det er blandet av en eller annen merkelig grunn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat