Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-19, 08:26   #1369
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.116
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Sorry, Magica, her er det jeg som ikke sjekket nøye nok - kun at S3 lå der Dette er sløvt av Prime synes jeg. Enten så har de den eller ikke. Send en mail til dem og be de redegjør for når den blir tilgjengelig. Beklager at du betalte deg inn fordi jeg så den var der, men regner med at det ordner seg med en mail hvis du egentlig ikke ønsker det nå som ikke den er tilgjengelig allikevel.

Godt å få det bekreftet at det ikke er jeg som er helt fjern. Jeg lurte på om det hadde klikka for Prime etter at jeg var i USA i 3 uker i sommer og brukte det mye mens jeg var der.

Skal kontakte dem for å finne ut.

og veslemor på snart 6 skal få kose seg med pokemon episodene som ligger der, hun har sett de på netflix ørten ganger. Så betalinga gjør ikke noe. kanskje jeg finner noe bra der jeg også, stor sannsynlighet.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv