Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-07, 11:56   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparere vaskemaskin eller kjøpe ny?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg hadde ringt en reparatør og forklart saken, i tilfelle det er noe han skjønner hva er med en gang, og det er noe enkelt og billig. Ellers hadde jeg nok kjøpt ny, siden den er såpass gammel. (Hvis ikke det er Miele eller annet som er ment å vare i 20 år). Min vaskemaskinerfaring er at når det først begynner med reparasjoner, så fortsetter det... Jeg angret på at ikke vi hadde byttet ut vår istedet for å koste på den så mye.

Det var mer eller mindre ordrett det jeg skulle si, så da siterer jeg bare for å understreke poenget.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat