Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-07, 18:09   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maurtue i sandkassa - hva gjør jeg?

Problemet er at det er ikke sånn granbarpinne-maurtue, dette er bymaur. De graver ganger under sanda og legger eggene oppå. Greier jeg å brenne dem da? Jeg tror rett og slett ikke jeg kan tenne på, jeg kan jo brenne ned hele kvartalet. Problemet er at sandkassa står helt inntil en vegg og et gjerde, som begge deler er dekket av klatrende villvin som har røtter ut i sandkassa. Tenner jeg på den er jeg redd det sprer seg raskt.

DMs forslag var kreativt, men jeg vil gjerne slippe å gå herfra og opp i Maridalen dekket av honning og maur. Jeg tror heller ikke de er særlig blide på meg etter at jeg druknet alle barna deres. De hadde sikkert benyttet sjansen til å bite løs. Jeg hadde riktignok sikkert kommet på lokal-TV.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat