Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 10:22   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobbmail/privatmail

I min jobb kunne jeg fint ha spurt om noe lignende, hvis det kom en e-post fra en person med adresse, signatur og logo fra en stor privat eller offentlig utbygger, og jeg var i tvil om henvendelsen var på egne eller arbeidsplassens vegne. Det har blant annet med hvem jeg setter på kopilisten, om jeg bare svarer på e-posten direkte, eller sender brev gjennom saksbehandlingssystemet med leder som godkjenner o.l. Som regel er det helt åpenbart, men om jeg var i tvil så hadde jeg spurt.

Jeg har aldri fått det spørsmålet selv, men så sender jeg heller ikke privat e-post fra min kommuneadresse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat