Tråd: Kabinkoffert
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-19, 13:20   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kabinkoffert

Vi har et par av de myke fra clas ohlson og de er helt greie de. Kjøpte de en gang de var på tilbud og vi skulle på tur med kun håndbagasje hele gjengen. Veldig lette og har holdt fint de 4-5 turene vi har vært på, de har blitt sendt både som vanlig bagasje og brukt til håndbagasje. Vi har også et par harde fra american tourister som er billigmerket til samsonite. De har morsomme mønster og 4 spinnerhjul. Ene har jeg hatt i mange år og selv om utsiden er litt slitt, så er den i god stand og har vært fin å ha. Jeg har middelsstore kofferter derfra også og når vi har vært på shoppingturer har jeg noen ganger pakket i kabinkofferten, lagt den inni den større kofferten og så hatt en hel koffert til å fylle opp.

Det er litt ulike mål fra selskap til selskap, men sjekk målene til billigselskapene, så er det sikkert innenfor uansett. Det man skal være forsiktig med når det gjelder de myke med lomme foran er å ikke stappe for mye i den lommen. Da kan man risikere at de ikke er innenfor i størrelse den veien.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat