Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 08:57   #92
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Spinoff] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Eg har lest mange dårlige bøker men Sofies verden peikar seg heilt klart ut som den eg hugsar best. Antageligvis fordi eg hadde høyrt så mykje bra om den på forhånd, så eg blei skikkelig skuffa! Var vel på videregående eg leste den.
Eg hugsar fremdeles at eg irriterte meg over den minimale variasjonen i språket og at Sofie hadde omtrent dei samme replikkane heile vegen: "Eksempel, takk!". Hugsar eg i rein irritasjon gjekk gjennom heile boka på nytt og talte opp kor mange gangar ho ba om eksempel. Eg hugsar ikkje tallet no, men det var høgt!

Ellers peikar 50 shades seg også ut som ei av dei dårligaste bøkene eg har lest, men der hadde eg heller ingen forventningar på forhånd.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat