Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-20, 09:00   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste, mykeste (og helst enkle) fløtekaramellene

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg vet ikke hva forskjellen er i konfekt, men det vil nok smake litt annerledes. Jeg bruker en god del brunt sukker i cookies og ofte også i brownies, og jeg synes det gir en slags "dypere" smak. Og så blir de mer seige. Men det er jo supert at man tydelig kan lage karameller med hvitt sukker også, hvis man ikke har brunt for hånden.

Jeg har iallfall brukt begge typer i denne oppskriften uten at jeg kam huske at det ble ulikt resultat. Kan ikke huske at det smakte annerledes heller. Må teste i år igjen, tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat