Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-18, 12:44   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om hotell i New York og hotwire.com

Det kan være at prisene synker på Hotwire, men det vet du ikke så bestill nå. Jeg syns at Hotwire er morsomt om det ikke er superviktig hvor eksakt man bor. Ulempen er vel også at man ikke samler på seg bonusnetter som man kan gjøre andre steder.

Jeg liker ikke å bo i området rundt Times Square, ellers har jeg likt de fleste stedene og syns at hvert sted har sin sjarm og det er hyggelig å bo på forskjellige steder fra gang til gang.

Er det noe du ikke liker? Noen områder kan kanskje oppfattes som mer trygge enn andre, men jeg liker meg også i områder det det er få turister. Vi har aldri bott lenger nord enn der Central park begynner. Gi oss noen områder det du finner ok pris så kan nok flere av oss svare. Legg gjerne ut kartet fra Hotwire.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat