Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-18, 21:48   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japan-ferien - endelig skjer det!

Jeg har kjempelyst til å besøke Korea også! Familien har mange venner der, og vi gjerne at vi tar en felles tur. Denne gangen får det bare bli japan, tror jeg.

Jeg har funnet en skogstur jeg vil gå, på den gamle postruta, og lurer veldig på hvordan vi enklest gjør det med bagasje. Som jeg forstår tar man ikke med seg bagasjen inn på toget, men sender den separat? Hvordan gjør man det, rent praktisk? Det er jo ikke overalt vi trenger bagasjen, tenker jeg. Kanskje lettest å få sendt den til neste sted, i såfall?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat