Tråd: Spisestuebord
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-18, 11:03   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisestuebord

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har det største Bjursta-bordet, og det er greit det. Ulempen er bare at med platene i får du sånne plater som stikker ut i hver ende slik at bordbeina kommer i veien. Ekedalen er mer praktisk for der er alltid bordbeina på hjørnene.

Samme her. Vi har det alltid med platene i, fordi vi så ofte er flere enn bare familien rundt bordet, og fordi bordet brukes til mer enn bare spising. Så jeg kunne også tenke meg nytt, og har sett på Ekedalen. Problemet er at jeg har lyst på heltre bordplate, og det har ikke denne.

Svigerforeldrene mine har nettopp kjøpt Mörbylånga fra Ikea, og det er veldig flott. Men kan ikke trekkes ut da. Også er jeg litt usikker på hvordan det blir med smuler som fester seg i sprekken i midten ... Og heller ikke bordplate i heltre.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-09-18 kl 11:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat