Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 13:36   #23
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ett høstbarn og syns det er mye mer stigmatiserende at det har blitt forsøkt å sette en diagnose på ham, når han faktisk bare er yngst i klassen (og ikke interessert i fotball), og av de 25 er 22 over et halvt år eldre. En stor andel nesten et helt år.

Det er jo ikke bare stigmatiserende, men rett og slett et mye større problem!

Rett skal være rett, mine høstbarn har aldri opplevd at noen forventer diagnose eller at det ikke skal gå like bra med dem ut fra deres fødselsdato. Min kommentar var på at det ofte snakkes om at høstbarn har et dårligere utgangspunkt. Det i seg selv er stigmatiserende, og når man ser ADHD statistikken tenker jeg at det er på tide å revurdere måten den diagnosen settes. Man får ikke ADHD av å være født i oktober.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat